andresandresson

Alla inlägg den 14 april 2013

Av andres andresersson - 14 april 2013 12:53

Idag vaknate jag halv elva sen gick jag upp och kollade på dator och kollade på fecebook sen ska vi åka till Eva och doms barn det är dåligt vädér i dag då går vi vi ska äta tacos oss Eva Eva ja det kommer fika där jag så ser jag ut hahhahahhHahHhahahhahahahahahahahahahhahh ja det kommer bli rolig dag i aa jag skriv kommentar till mig sen skriver jag tilbaka jag ska göra en bild till ni ser vad fina bilder jag jag kommer lägga upp bilder varje dag och videosar ja då vet ni sen kommer vi kå ut med en hund som heter Bonzi ha han är söt och rolig hunden mena jag min syster spelar Sims jag kollar på när Amanda spelar jag tyger att det är roligt att kolla på sen ska jag kolla på min MacBook Air ja snart ska jag klä på mig jag ska ha snygga kläder idag och mina bästa skor converse all star jag tyger att dom är snygga skor converse kostar 700. kr om ni vill hahär skrivits lång text ja går i 3an i störangsskolan jag heter andres ja då vet ni hej då kram andresandresson

Presentation


Välkommen till min blogg! Jag älskar fotboll och laget Barcelona.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards